Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Akm87 | użytkownik

imię i nazwiskoFilip Komorowski adresWarszawa zarejestrowany13.10.2006 @13:04:19 ostatnio na stronie04.01.2015 @23:43:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.filipkomorowski.com
digarty44 komentarze592 posty na forum1

komputer / sprzęt
z jabłkiem

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~R4Q    27.09.2009 @21:09:36
niezamierzenie, btw ciekawe prace dosyć...fajny stajl, nieco z latino gangsta się kojaży, co cieszy oko
_______
We are eternal, all this pain is an illusion!
Through the magic of future past the magician long to see, one chant between two worlds...FIRE WALK WITH ME!
~sk8mjod    27.09.2009 @21:02:23
dziekuje ślicznie !
_______
Fuck the world and lets get high
~niemyskik    24.09.2009 @12:33:29
format to 5x5 wiec problemu żadnego nie będzie ze schowaniem jej gdziekolwiek, wiem z doświadczenia, gdyż w mojej firmie wizytówki są 5x6

kolorystyka zamierzona, u mnie na monitorze wygląda bardzo przyjemnie

dzięki mimo wszystko za komentarz.

ustawienie typo Ci się podoba?

pozdr. kn
~maxmalnie    24.09.2009 @11:16:01
yo dzieki, wypasne masz tagi =]
~wopek    02.09.2009 @16:24:09
dzięki!! z czasem jak spojrzałem na te pierwsze projekty to też mnei odrzuciły! :P
będe jeszcze nad tym siedział, mam kilka koncepcji i będe szedł w tym kierunku

masz może jakieś sugestie, poza "nie spierdol tego" ?heheh
yo!
~bronek    17.07.2009 @12:23:09
dzieki za koment
~niemyskik    17.07.2009 @08:24:53
dziekuje
~Gravika    16.07.2009 @15:11:19
dzieki
_______
Projektowanie.Org* http://www.projektowanie.org
~Cyprees    16.07.2009 @09:30:55
Oj, widze znasz sie na rzeczy Ja nie ukrywam, ze sie na tym nie znam. Ale projekty masz ciekawe
~dropofdesign    19.06.2009 @10:38:15
a dlaczego tagiem ?? tagi zrobiły się nudne 5 lat temu już
_______
http://www.dropofdesign.pl /dropofdesign.pl
~MarcinDabrowski    13.05.2009 @17:31:45
popatrzę sobie pozdro
!Bogul    11.05.2009 @16:06:25
Wielce dziękuję też masz fajną galerię. Typografia to dla mnie czarna magia
_______
'Cry some more!'
~Janush    10.05.2009 @22:50:33
DZIEKI m/ POZDRAWIAM !
~SoaR    19.03.2009 @15:12:11
A.
I czego się nie przylansujesz że wygrałeś konkursiwo?
taki z Ciebie gangus?

_______
Soar jest szefem.
Freak DSG clique http://www.dsgeez.digart.pl
~SoaR    09.03.2009 @21:42:25
:-D

NY Klasskix vol 4. jest już praktycznie skończony ale brakuje mi jeszcze jakiegoś jednego kozaka i zamykam całość.

A potem "LA Thang". Takich piszczał tio nie słyszał nawet taki el lochead jak Ty
_______
Soar jest szefem.
Freak DSG clique http://www.dsgeez.digart.pl
~Typoets    19.01.2009 @10:02:53
dzięki man. niedługo odpalimy stronkę to będzie więcej.
pozdro
~najleprzy    13.01.2009 @14:55:46
wiesz jest to przerobiona lekko flaga chyba niema sie zabardzo do czego przyczepić... no ale na siłe każdy może. I konceptualnie i technicznie jest to bardzo poprawne jak wszytkie parce które mam w galeri. pozdrawiam i zapraszam do ich oglądania
_______
Tablet i mysz spełniają wszystkie me rozkazy, a ADOBE daje mi poczucie władzy !
~Saurius    16.12.2008 @11:33:22
jak to mówią: nie to okno D: sory al e dzieki :D
~jnb    15.12.2008 @18:22:03
thx pozdro
+lysyszyn    14.12.2008 @22:19:06
Lubię dobre, pooglądam sobie
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~mpirog    13.12.2008 @13:10:00
thx
~Hype    09.12.2008 @18:19:58
a doszło do nieporozumienia odnośnie druku.. troszke sie nie dogadalismy i zle sie zrozumielismy. Do tego doszedl fakt, ze nagle kontakt z Pihem sie urwał na 2 tygle i sie z tydzien temu dowiedzialem, ze "nie nadaje sie do druku"

A tam hajsów za to nie chcialem
ostatnio edytowane: 2008-12-09 18:38:00
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~FreshMind    09.12.2008 @11:24:20
Dzięki za komentarz, każda dobra rada mile widziana.
Nieźle projektujesz logosy, brawo.
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~Tcheely    09.12.2008 @10:08:43
wrzuc cos jeszcze, bo na behance masz dobre wypasy... pzdr
_______
YOUR MOM IS AWESOME!
~SoaR    15.01.2008 @23:39:58
i do tego robione w illustratorze, jak wszyscy! to juz całkiem przejebane
Ty robisz w inkscapie to cie nikt nie ruszy
MadPropzz Ziomm
wez jakies funxy to pokatujemy łaszczusia na malarstwie.5
_______
Soar jest szefem.
Freak DSG clique http://www.dsgeez.digart.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt